Follow us for faster update on what's new and hot!

Cari novel

Loading...

PERINGATAH BERHEMAH

BORANG PESANAN INI HANYA UNTUK PEMBELI YANG SERIUS SAHAJA. SILA BUAT PESANAN JIKA ANDA SERIUS MAHU MEMBELI. BACK-OUT BUYER TIDAK DIALU-ALUKAN DI SINI!

Preview

get this widget here

Friday, 25 March 2011

WAKTU MENGUKIR RINDU~SHARINA WIRDAYU (FAJAR PAKEER)

WAKTU MENGUKIR RINDU~SHARINA WIRDAYU
Penerbit: Fajar Pakeer
ISBN: 978-967-365-056-9
Harga: MYR18.90

Dulu sering dia mendengar tentang kehebatan cinta. Kata orang cinta itu indah, sehingga kita lupa diri, sehingga kita hilang kata-kata. Tapi baru sahaja perasaan itu mulai meresapi dirinya, tiba-tiba cinta itu pergi jauh meninggalkannya. Mazwin keliru dengan perasaan sendiri.

Mazwin tidak pernah memaksa Faris untuk mencintainya. Cintanya pula datang sendiri setelah mereka sama-sama dikecewakan. Terbongkar suatu kisah yang tidak dapat dimaafkan. Dia cuba meleraikan kekusutan Faris, daripada memilih antara dia dan Maisarah. Dan Mazwin pergi membawa lara di hati bagi menyempurnakan cinta Faris kepada Maisarah. Mazwin melangkah tanpa menoleh. Andai Mazwin tidak pergi, Faris tentu terlebih dahulu membuangnya.

Hatinya kosong kali ini sekosong-kosongnya. Ingin diisi dengan cinta sepertimana yang pernah dilakukan satu ketika dulu. Cintanya sudah ada, sudah berada di hadapan mata.

Kerana tanda kasihnya dia harus cekal melangkah. Namun setelah beberapa tahun, dia masih merindu. Sungguhpun Rio begitu ikhlas mendepangkan kasih untuk Mazwin. Cinta Rio kepada Mazwin seikhlas kasihnya untuk Puteri Qistina. Mazwin keliru dalam memilih antara rindu kepada Faris dan kasih kepada Rio…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...