Follow us for faster update on what's new and hot!

Cari novel

Loading...

PERINGATAH BERHEMAH

BORANG PESANAN INI HANYA UNTUK PEMBELI YANG SERIUS SAHAJA. SILA BUAT PESANAN JIKA ANDA SERIUS MAHU MEMBELI. BACK-OUT BUYER TIDAK DIALU-ALUKAN DI SINI!

Preview

get this widget here

Thursday, 21 April 2011

Puteri Karla~Julia Esqa (Fajar Pakeer)

Puteri Karla~Julia Esqa
Fajar Pakeer
ISBN 978-967-365-057-6
Harga: MYR20.00

“Puteri Karla, usah membantah apa yang telah bonda dan ayahanda rancangkan. Ini untuk kebaikan anakanda. Dengan perkahwinan anakanda, sekurang-kurangnya ada tempat untuk rakyat jelata bergantung harap.”

Yang sering diimpikannya adalah Putera Raja yang kacak, tinggi lampai dan gagah perkasa. Yang tangkas bermain pedang. Yang hebat menunggang kuda. Bukan putera raja yang pendek dan tidak dikenali itu. Argh…

Demi kesejahteraan Laikra, hidupnya perlu menjadi taruhan. Dia tidak mahu mengikut kehendak bonda dan ayahandanya. Mana mungkin dia mengahwini lelaki yang bukan pilihan hatinya. Tidak mungkin. Hanya satu penyelamatnya, melarikan diri. Ya… itu saja pilihan yang tepat untuk Puteri Karla. Dengan bantuan Jenna, maka bermulalah pengembaraan yang tidak pernah terfikir akan ditempuhinya.

Semakin jauh dia menghilangkan diri, semakin dekat dia dengan satu rahsia yang sekian lama tersimpan. Kepercayaan terhadap sahabat kecilnya mengheret Puteri Karla itu ke alam sihir ciptaan Cassondra hinggakan dirinya terjerat dalam dendam yang sudah seratus tahun tercipta. Pengembaraan itu jua menemukan dia dengan Tuan Eldon yang aneh dan Alex yang membuatkan jiwa wanitanya bergetar hebat tika mata saling berpandangan.

Mengapakah Puteri Karla yang dibawa untuk berdepan dengan kuasa sihir itu? Siapakah sebenarnya Cassondra, Tuan Eldon dan Alex? Mampukah Puteri Karla membela nasib rakyatnya? Wujudkan putera idaman yang diidamkannya selama ini?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...