Follow us for faster update on what's new and hot!

Cari novel

Loading...

PERINGATAH BERHEMAH

BORANG PESANAN INI HANYA UNTUK PEMBELI YANG SERIUS SAHAJA. SILA BUAT PESANAN JIKA ANDA SERIUS MAHU MEMBELI. BACK-OUT BUYER TIDAK DIALU-ALUKAN DI SINI!

Preview

get this widget here

Wednesday, 20 April 2011

Tanpa Kata Cinta~Qaseh Qaisara, Ratu Bulan (Fajar Pakeer)

Tanpa Kata Cinta~Qaseh Qaisara, Ratu Bulan
Penerbit: Fajar Pakeer
ISBN 978-967-365-067-5
Harga: RM20.00

Kamilia gadis yang sederhana penampilan namun sangat berkesan buat Isqandar. Tidak dapat Isqandar bayangkan betapa istimewa Kamilia dalam hidupnya. Sekejap saja Kamilia berjaya merubah perasaan Isqandar yang sangat dingin kepada ceria dan gembira. Untuk mengelak daripada Alina, Isqandar mengambil keputusan yang sangat luar biasa dan yang tidak-tidak saja. Dia memutuskan untuk meminta Kamilia menjadi isterinya.

Sakinah, gadis biasa yang juga inginkan cinta seperti gadis-gadis yang lain. Bertahun lamanya dia berharapkan si jejaka bernama Aizat. Biarpun Aizat memilih Honey sebagai teman tetapi dia tetap tunggu dan tunggu. Zaquan, akhirnya dia pulang mewarnai hidup dayangnya. Walaupun dia sering berkasar dengan Sakinah, tetapi dia bagaikan perisai yang akan melindungi Sakinah. Semuanya kerana dia ingin kembalikan sesuatu yang diambil daripada Sakinah, namun dia tidak menyangka perasaannya terhadap Sakinah begitu kuat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...