Follow us for faster update on what's new and hot!

Cari novel

Loading...

PERINGATAH BERHEMAH

BORANG PESANAN INI HANYA UNTUK PEMBELI YANG SERIUS SAHAJA. SILA BUAT PESANAN JIKA ANDA SERIUS MAHU MEMBELI. BACK-OUT BUYER TIDAK DIALU-ALUKAN DI SINI!

Preview

get this widget here

Wednesday, 29 June 2011

Kalau Sudah Sayang~Fieyza Fadlina (Fajar Pakeer)

Kalau Sudah Sayang~Fieyza Fadlina
Penerbit: Fajar Pakeer
Harga: MYR19.00
Keluaran: Julai 2011

Tanpa kenal, Ariff Zulkarnain dan Maisarah Ernieza disatukan dalam sebuah ikatan perkahwinan.

“Aku sebenarnya sudah ada pilihan sendiri. Tapi disebabkan kau, pilihan hati aku ditolak mentah-mentah oleh ibu dan abah. Aku terpaksa terima kau. Aku tak ada sekelumit pun perasaan terhadap kau!”

Kata-kata Ariff Zulkarnain pada Maisarah Ernieza membuatkan Maisarah Ernieza sedar diri. Dia tahu siapa dirinya. Dia sedar, dirinya tidak setanding Ariff. Masakan pipit sepertinya boleh terbang bersma Ariff, si enggang yang angkuh. Tuntutan tugas Ariff yang sentiasa berada di laut membuatkan hubungan mereka yang sudah renggang, bertambah renggang.

Perkhabaran buruk yang menimpa Ariff telah membuatkan Maisarah mendapat kembali statusnya sebagai isteri orang. Namun, kebahagian yang diimpikan berkekalan hingga ke akhir hayat tidak terjadi. Apa yang terjadi seterusnya? Kenapa hubungan baik itu terpaksa diputuskan? Adakah sayang yang mula bercambah dalam diri dapat disempurnakan? Atau, perasaan itu harus dikuburkan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...