Follow us for faster update on what's new and hot!

Cari novel

Loading...

PERINGATAH BERHEMAH

BORANG PESANAN INI HANYA UNTUK PEMBELI YANG SERIUS SAHAJA. SILA BUAT PESANAN JIKA ANDA SERIUS MAHU MEMBELI. BACK-OUT BUYER TIDAK DIALU-ALUKAN DI SINI!

Preview

get this widget here

Saturday, 11 June 2011

SEJAM RM2.50~NORHAYATI BERAHIM (NB KARA)


SEJAM RM2.50~NORHAYATI BERAHIM
Penerbit: NB Kara
ISBN: 978-967-5229-25-1
HARGA: MYR29.00 

“Memang aku bukannya baik. Tapi kalau boleh, aku tak mahu buat maksiat. Buat aku tak mahu, bersubahat pun tidak sama sekali.” “Apa salahnya Haron tu? Dia bukan kejar orang, orang kejar dia!” Safina seperti memenangkan Haron. Secara tuntasnya, Wafa tahu kenapa Safina mempertahankan lelaki itu. Hanya kerna lelaki itu berharta. Apakah kerana harta, hilangkan segala maruah dan harga diri! “Kau tahu, papa dia tinggalkan dia dengan harta sebanyak sepuluh bilion!”
“Aku peduli apa? Kalau seratus bilion pun aku tak hairan. Aku bukan nakkan dia pun.” Persoalan yang ditimbulkan oleh Safina benar-benar membuat hati Wafa pusang. Safina sama seperti papanya. Hara menjadi pokok persoalan yang utama. Bukannya pekerti lelaki itu. ‘ Aku hairn sungguh kau ni.” “Hairan apanya?”
“Apa yang kau benc dangat dengan Haron tu? Aku tak faham. Kau tahu tak berapa ramai perempuan hendakkan Haron? Kau bernasib baik kerana Haron tergila-gilakan kau. Kau bernasib baik kerana daripada ratusan, mugkin ribuan wanita yang amahukan dia, Haron memilih kau. Kalau akulah, aku tutup mata saja dengan apa yang Haron lakukan. Dia kaya, dia bilionair!” Bodoh! Mahu sahaja Wafa mengeluarkan kata-kata tersebut. Orang bodoh macam Safina sahaj yang tergila-gilakan lelaki macam Haron. Aku tiadak sebodoh itu! Ya memang Wafa tidak sebodoh itu. Dia mahukan pekerti lelaki bukannya harta. Itu semua dia ada. Dia boleh mencariknya. Dia mahu hidup dengan gembira dan bahagia. Siapakan yang ditemuinya dalam perjalanan dan kehidupan yang singkat ini?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...