Follow us for faster update on what's new and hot!

Cari novel

Loading...

PERINGATAH BERHEMAH

BORANG PESANAN INI HANYA UNTUK PEMBELI YANG SERIUS SAHAJA. SILA BUAT PESANAN JIKA ANDA SERIUS MAHU MEMBELI. BACK-OUT BUYER TIDAK DIALU-ALUKAN DI SINI!

Preview

get this widget here

Wednesday, 29 June 2011

Semilir Rindu Berlagu~Millie Nazri (Fajar Pakeer)

Semilir Rindu Berlagu~Millie Nazri
Penerbit: Fajar Pakeer
Harga: MYR
Keluaran: Julai 2011


Hanani sering terkeliru antara perasaan sayang dan cinta terhadap Fakhrur Raziz dan Syed Zaqimi yang sering mendambakan ungkapan cinta daripadanya. Dalam kekeliruan untuk membuat pilihan, dia sentiasa disapa mesra oleh Ilham Pujangga yang dikenalinya di alam maya. Tanpa sedar, kepulangan Rifa’iel, rakan kecilnya, mula mengocak perasaan.

“I suka orang macam you, ada ciri-ciri kewanitaan, keibuan, pandai menjahit, memasak, beragama...”

“Yalah tu, belum dapat semua baik dan sempurna. Nanti, bila dah kahwin, semua habis terbang.”

Hanani yakin, keputusannya bulat, Fakhrur Raziz adalah penawar rindunya, tempat untuk dirinya menaburkan rasa cinta tanpa rasa ragu. Namun, kebahagiaan mereka mula berkocak saat kelopak kebahagiaan mula menjelma. Dengan rela hati dia mula menerima kedatangan Rifa’iel sebagai pelindung diri. Tetapi, rayuan dan kata cinta yang sering diungkap oleh Syed Zaqimi, sering buat hatinya gundah dan gulana.

Dalam kegusaran untuk memilih siapakah yang bakal menduduki istana kasihnya, Hanani mengambil keputusan untuk mengerjakan umrah. Memohon agar hatinya ditetapkan. Siapakah yang berjaya memiliki hati kudus seorang wanita yang bernama Hanani? Berjayakah Syed Zaqimi atau Rifa’iel dalam merebut kasih Hanani? Siapakah pemilik di sebalik nama Ilham Pujangga? Akan adakah semilir rindu yang berlagu dalam hati Hanani?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...