Follow us for faster update on what's new and hot!

Cari novel

Loading...

PERINGATAH BERHEMAH

BORANG PESANAN INI HANYA UNTUK PEMBELI YANG SERIUS SAHAJA. SILA BUAT PESANAN JIKA ANDA SERIUS MAHU MEMBELI. BACK-OUT BUYER TIDAK DIALU-ALUKAN DI SINI!

Preview

get this widget here

Monday, 24 October 2011

Perlu Kamu~Nia Qurratun'Ain (Fajar Pakeer)


Perlu Kamu~Nia Qurratun'Ain
Penerbit: Fajar Pakeer
ISBN 978-967-365-095-8
Harga: RM19.00

“Bila hati ini berbicara, aku tahu itu kamu. Bila hati ini mendengar, aku tahu itu kamu. Bila hati ini melihat, aku tahu itu kamu. Dan bila aku tahu itu kamu, hati ini mula tersenyum dan sesungguhnya hati ini perlu kamu.”

Pertemuan dengan gadis misteri itu di alam mimpi sudah cukup membuatkan hati Iqram tertanya-tanya. Acapkali ia berulang dan dia jatuh cinta terhadap gadis itu walaupun Natasya berada di sisi.

Takdir menemukan Iqram dengan Insyirah di alam nyata. Hati Iqram mengatakan Insyirah adalah gadis misteri itu. Gadis yang sama di alam mimpinya. Dia percaya Insyirah adalah takdirnya. Namun, setia Insyirah untuk Zafirul. Tidak mungkin untuk lelaki lain.

Satu peristiwa yang tidak diduga berlaku dalam hidup Insyirah. Apa yang menimpa menyebabkan dia melemparkan kebencian terhadap Iqram. Namun, Iqram seboleh mungkin mahu peluang kedua daripada Insyirah. Dia mahu alam mimpi dan realitinya bersatu. Insyirah harus ditawan hatinya.

Apakah akan terjadi? Mampukah Iqram menawan hati Insyirah sekali gus memperoleh peluang kedua yang dia mahukan? Adakah benar Insyirah takdir untuk Iqram? Benarkah Insyirah dan Iqram saling memerlukan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...