Follow us for faster update on what's new and hot!

Cari novel

Loading...

PERINGATAH BERHEMAH

BORANG PESANAN INI HANYA UNTUK PEMBELI YANG SERIUS SAHAJA. SILA BUAT PESANAN JIKA ANDA SERIUS MAHU MEMBELI. BACK-OUT BUYER TIDAK DIALU-ALUKAN DI SINI!

Preview

get this widget here

Saturday, 4 February 2012

Jula Juli Bintang Tujuh~Adileah (Jemari Seni)


Jula Juli Bintang Tujuh~Adileah
Penerbit: Jemari Seni
ISBN: 978-967-5118-79-1
Harga: RM20.00 
Tarikh terbit: 13 Feb. 2011

Jadilah seperti pasir yang hanya sebutir. Kecil, halus dan tenggelam hingga ke dasar. Tetapi pasir yang hanya sebutir ini tidak akan pernah hancur.
Kehidupannya penuh dengan kegembiraan. Impiannya untuk menjadi dayang di istana juga kesampaian apabila dia berjaya menempatkan diri di Kediaman Aris. Namun kehidupan di istana bukanlah semudah dan seindah yang diimpikannya. Entah kenapa, ada sahaja yang tidak kena.

“Hei, jaga-jaga!”
Prang!!!
“Alamak mati aku!”
“Awak ni buat kerja ke berkhayal?”
“Maaf encik, tuan, datuk, tengku.”
“Tuan Ilham.”
Pada Ilham, dia tidak layak bekerja di Istana Seri Gemilang. Gadis itu minah kelam-kabut. Namun, setiap kali dia ingin memarahi Suria, seperti ada sesuatu pada Suria yang membuatkan dia tidak boleh hendak marah. Dia lain daripada gadis-gadis yang lain. Tanpa sedar, matanya sentiasa mengekori langkah Suria. Seolah-olah Suria itu adalah tanggungjawabnya.
Setelah kematian kedua-dua ibu bapanya, Suria seakan dikejar oleh sesuatu. Malah dia hampir-hampir dibunuh. Apa yang mereka inginkan? Dia bukanlah anak jutawan yang ditinggalkan harta yang berkoyan-koyan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...